Условия за ползвне
nailexpert.bg е информационен и търговски център за електронна търговия на фирма  Nail Expert s.r.o., Czech Republic. Настоящите условия уреждат взаимоотношенията между Nail Expert s.r.o. от една страна и потребителите на електронни страници и услуги от друга. . Всеки един потребител е обвързан от правилата на настоящите общи условия през цялото време на ползване на сайта.
Nail Expert s.r.o. е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република Чехия, със седалище: Josefská 25, 60200 Brno, Czech Republic

Поверителност на данните
Личните данни, които се получават на nailexpert.bg при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки и доставяне на информация под формата на информационен бюлетин. Nail Expert s.r.o. гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от горепосочените.

Поръчка
Поръчките се приемат в сайта non-stop. Всички поръчки се обработват до 24 часа от тяхното получаване. Потребителят има възможност да следи етапите от обработването на поръчката по електронен път.

Плащания
Всички поръчки в електронния магазин nailexpert.bg се изпращат с наложен платеж.

Цени и ДДС.
Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички продукти са с посочени цени в Български лева с включен 21% ДДС (спрямо Търговския закон на Република Чехия).Ако сте регистриран по ЗДДС търговец имате право да изискате обратно платеният от Вас ДДС. Нашият Идентификационен код по ЗДДС ще откриете на фактурата под DIČ: CZxxxxxxxx.

 

Транспортни разходи
Транспортните разходи се поемат от потребителя. Цените се определят от куриерската фирма въз основа на актуалния ценник.

Получаване на пратки
Пратките, в изпълнение на клиентски заявки са застраховани. При получаване на пратка, следвайте правилата:
• Никога не подписвайте товарителницата на куриерската фирма, преди да сте проверили целостта на пратката и нейното съдържание.  
• Ако пратката е повредена при транспортирането, изискайте да Ви съставят протокол за повредата или не приемайте пратката. Изпратете копие от протокола по електронна поща на [email protected]
• При получаване на пратката проверете добре за всички стоки и сравнете с описа.
• При констатиране на разлики, рекламации се приемат до два работни дни след получаване на пратката  

Отказ от поръчка.
Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 7 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.